swing it

lång helg, i fredags var de valborg men jag gjorde ingenting speciellt, var ute på gården (gårdsfest), käkade och umgicks med grannarna. på lördagen åkte jag med Christopher och Sonny till mariefred/strängnäs och kollade på en spelning, festade och så. riktigt kul :) idag vaknade vi upp i mariefred, såg filmer, käka frukost... Sedan åkte vi hem runt 15. kom hem hjälpte pappa med maten och nu är jag jäääätte trött. haha. ska sova alldeles snart, om jag orkar gå till rummet förstås. Sitter och glor på Humorgalan nu.

Imorgon åker jag till skärholmen med Chriszy :)
bild från i fredags

Kommentarer
Postat av: malin

haha söta :D <3

Postat av: sunnie

VARFÖR SA DU INGENTING MUPP? ;)

Postat av: sunnie

Hahaha, kan vara för att jag bytt nummer.. he-he , förlåt! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: