this i promise you

idag har dom inte ringt från vårdcentralen (än) så de betyder väll att dom inte hittade något konstigt vilket är både bra och dåligt :P bra för att jag vill ju vara frisk dåligt för att då vet vi fortfarande itne vad som är fel ;o.
så igår kväll var jag och rebecca hemma hos elin. vi låg och kollade på outsiders och en film (typ mystic river) eller nått sånt på 9an. faktiskt riktigt bra. idag åkte jag till stan med rebecca, vi var inte där sådär jätte länge. jag köpte ett par shorts och rebecca köpte shorts och t-shirt :) när jag kom hem somnade jag direkt på soffan och mina ben ömmade. men nu känns de bättre igen, har precis ätit pannkakor :D mumsigt!

nu ska jag snart dra iväg till träningen (ska dock inte träna) men jag ska kolla på iallafall :) dom ska spela träningsmatch mot d2/d3 så de kan ju bli lite kul. dock jobbigt att sitta där (a)
jaja vi hörs. pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: