I am crying out loud for the cure

idag skulle jag ha pluggat tänkte jag men istället spenderades dagen på huddinges närakut. Rebecca skulle dit för att hennes tunga svullna upp när hon tog ut sin piercing. så vi satt där. vi trodde att de skulle gå fort men allt som allt så tog de väll ungefär 4 timmar. och då stack jag innan rebecca var klar för att hinna iväg och kolla på min träning. men de var tydligen bara en lite infektion så hon ska äta antibiotika i 10dagar.
ja de var väll min dag. har nyss kommit hem från innebandyträningen som bestod utav judo. OM jag ville vara med!!!! fan att man missar sånthär. inte okej. haha
aaja. ska se lite serier nu. godnatt :)
mina skor<3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

snygga skor :D

Postat av: Rebecca

<3

Postat av: chriszy

du kan komma o träna judo med mig ^-^


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: