det är en dåre i min kropp



Vad e det som händer här? Jag har sumpat all kontroll
Nej, jag fattar faktiskt ingenting
Nånting flashade förbi och slog undan mina ben
Och jag framstod som en idiot

Här står jag med choklad och blommor
Fan, vad jag e sämst

Det e kört, det e sjukt, ingenting e som förut
Det e stört, jag flippar ur
Gör nånting, det e akut!

Kan nån förklara mitt beteende? Det är en dåre i min kropp
Pallar inte stå emot, hon gör mig till en idiot

Nu i helgen blev det knas
Jag och bandet skulle ut
Men jag banga och hyrde kärleksfilm
Det rassla till i min mobil
Dom ville tala om för mig
Att jag är en superidiot

Här sitter jag mitt i romantiken
Fan vad jag e sämst

Det e kört, det e sjukt, ingenting e som förut
Det e stört, jag flippar ur
Gör nånting, det e akut!

Kan nån förklara mitt beteende? Det är en dåre i min kropp
Palla inte stå emot, hon gör mig till en idiot

Hon gör mig till en idiot
Vad är det som händer
Jag tappar mitt fokus
Och allt är förlorat
Det är ju helt underbart!

Kan nån förklara
Kan nån förklara det för mig

(Det e kört, det e sjukt, ingenting e som förut)
Det e stört, jag flippar ur
Gör nånting, det e akut!

Kan nån förklara mitt beteende? Det är en dåre i min kropp

Pallar inte stå emot
Pallar inte stå emot
Pallar inte stå emot
Hon gör mig till en idiot

Kommentarer
Postat av: Pernilla

låten är ju skön! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: