born on the run

tja tja.
idag har jag inte gjort mycket alls. jag åkte med elin till kungens kurva och så gick vi på skopunkten, där träffade jag Madeleine Matses, som precis hade börjat jobba där :) kulkul. sedan åkte vi hem. jag gick hem till mig, var ensam hemma, kollade på disney filmen upp och filmen luftslottet som sprängdes. efter de så kollade jag på första avsnittet av så ska de låta som gick igår. och nu ligger jag här i min säng, har körslaget på tvn men de suger haha, så har jag coca cola brevid mig, doftljus luktar riktigt gott, nystädat rum, nybäddad säng.. blir inte bättre :)

imorgon bitti ska jag iväg till lek med boll och efter de har jag fotbollsmatch mot huddinge :) äntligen säger jag om det!

nu kom en bra kör på körslaget, helt otroligt :O  Team gyllenhammar! dom hejar jag på även fast jag aldrig mer kommer att titta på dethär haha :D
bild på fotbollslaget


bild på mig och rebecca från i onsdags på hennes skiva :)

Kommentarer
Postat av: Malin

tack :D



okej, vad kul! är det inte lite pirrigt att bara dra? :p

Postat av: Rebecca

<3

Postat av: Malin

okej, vad bra då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: