beauty is in my hands

idag hade jag utvecklingssamtal, de gick bra! nu ska jag plugga, fast jag är jätte hungrig och jag har redan pluggat lite haha. på vägen hem från skolan köpte jag ben & jerrys som jag äter lite. men de är mäktigt så jag sparar lite till efter träningen eller så :)
jag vill ta studenten nu, men de är bara 2 månader kvar nu :)
Jag vill åka till Usa nu men de är bara 5 månader kvar nu!
Jag vill tatuera mig, men jag måste spara pengar.
Jag vill ha ett jobb, men vi får se hur de går med det.

veckan:
torsdag, innebandy träning.
fredag, innebandy match DM.
lördag, skjutsa sanne på kvällen.
söndag, innebandy match DM.
måndag, plugg.
tisdag, plugg, träning.
onsdag, plugg, träning.


Kommentarer
Postat av: Patrik... typ!

Snygging där ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: