stockholm i mitt hjärta

idag såg jag allsång på skansen för första gången den här säsongen. och jag hatar de bara mer och mer för varje gång. byt ut anders fucking lundin. jag ogillar honom starkt. han tror sig så jävla mycket.
någon mer än jag som tänker på de "små" sakerna, hans presentation för artisterna "TIMITEJ IS IN THA HOUSE", "DARIN IS IN THA HOUSE".. jävla tönt är vad han är. de va iallafall sista gången jag såg allsång på skansen. tills dom byter programledare förstås. Anders får ju inte ens dit några normala artister längre, har tar "skräpet" inte alla men nästan.  de flesta föredrar lotta på liseberg.

fuck off anders lundin, sluta på allsång, de är bara pinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: