skaka rumpa

fullbokad
-i måndags kom jag hem från en vecka på gotland.
-i tisdags (igår) åkte jag till gnesta, hyrde stuga med tess och johanna.
-idag (onsdag) kom hem från gnesta, fotbollsträning, hem till siri
-imorgon (torsdag) träna, vika strumpor, kanske äta med chriszy och lulle
-på fredag hem till angelica och fira malin och angelica, jobba 01-05
-lördag katt och hundvakt hemma hos elin. sedan jobba natt 00-04
-söndag packa, kanske vara med robin. Sova med malin och gold hos gold.
-måndag jag malin och gold åker till göteborg
-tisdag, onsdag, torsdag liseberg och ullared
-fredag fixa naglarna och jobba
-lördag jobba
-söndag jobba
 
* fixa aupair
* söka jobb
* söka skola (kanske) (ev lärling)

jag nås på mobilen om ni saknar mina inlägg för mycket. för de kanske inte blir så mycket inlägg nu, som ni ser har jag mycket framför mig.

bild på Johanna, mig och Tess från igår


Kommentarer
Postat av: Emma

På liseberg var jag förra veckan när vi var nere och spelade gothia :) Riktigt mycket folk var det då, hoppas att ni får det lugnare och slipper så mycket köer.



Gå gärna in på tessalse.blogg.se och röta på mig som veckan blogg. Vore jätte gulligt:)

<3

Postat av: Emma

Vi åkte ut i 16delsfinalen mot Bele Barkarby tyvär, en hemsk match med nackskad, ambulans & avbrott..

Menmen, vi gjorde några riktigt bra matcher i gruppspelet ;)

<3

Postat av: maln

hur blir det med Aupair grejen? När åker du? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: