what did she say

Imorgon ska jag och Jossi åka till kista galleria och shoppa lite. hoppas att jag hittar någonting den här gången. jag brukar aldrig hitta någonting när jag letar efter något (a) ni fattar nog :) Efter de ska jag hem käka osv. sen ska jag rebecca och elin tydligen ut igen, med Emil och Patrik. förhoppningsvis fler :) jag ska inte dricka någonting ska bara ut och dansa! jag är inte ens säker på om jag vill åka alls ;o Fast jag tycker att de är elakt av andra att typ hoppa av när man bestämmer att göra någonting sådant. så de slutar med att jag åker med ändå..  Men de blir ingen megalång kväll för mig ska ni veta! orkar inte med en till lång kväll/natt. inatt kom jag hem kl 5. sen var jag ovanligt pigg idag men de är en annan femma :D haha
oj vad jag skriver, jag som bara tänkte skriva in lite kort om de som händer imorgon. haha aja så kan de gå!
nu är de dags att sova! de är ju trots allt en dag imorgon också :) Godnatt
gammal bild på Elin, Mig och Rebecca


Kommentarer
Postat av: Rebecca

vet inte om jag pallar dra ut heller, sen tror jag inte att emil och patrik ska med... vi kan ju prata med elin, vi kanske kan ha en myskväll istället?

Postat av: Sandra

svar; ser lite fjompigt ut. För hon tittar juh efter mig, hahah ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: