tingeling tingeling

inatt har jag inte sovit en blund alls! jag har haft så jävla ont i halsen så jag bara vill dö. så fort jag sväljer lite bara så känns de som jag svälter rakblad som de är eld på. de går knappt att förklara men jag tror nog att jag aldrig har haft en sådan smärta i halsen förr.
Så imorse när jag "vakna", när jag gick upp så hade jag fortfarande jätte ont i halsen plus att jag hade jätte ont i ögonen, kunde inte röra dom åt något håll, tårarna föll såfort jag rörde på huvudet i stort sätt. men jag tog en ipren och då gjorde ögonen inte lika ont. nu gör dom bara jätte lite ont. jag hostar och nyser en hel del, och de är inte bra för halsen vill jag lova, de gör ont så in i helvette. :O
Tack vare dethär så kan jag inte träna idag.

nu ska jag se film och vila mer än vad jag redan gör! haha puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: