sweet face

Här sitter jag i mitt rum. Jag har precis fixat massa nya filmer och serier som jag ska se. första serien jag ska se är Weeds. Rebecca har rekomenderat! :D senare idag ska jag träffa chriszy en stund :)
jag vaknade förresten med hosta, halsont och heshet. de hesa har gått över nu när man snackat massa. hostan är inte lika mycket nu som imorse men fortfarande finns de där och halsonten är kvar! :/
Imorgon har vi match mot råsunda borta i solnahallen.


gammal bild på mina söta kusiner <3 nu är dem 6 och 8 år gamla! (7 & 9 fyller de 2010)


Kommentarer
Postat av: Katrin

Tack för hjälpen gumman! :)

Postat av: Rebecca

ÄLSKAR LÅTEN, och Weeds ;) haha har du börjat kolla än?


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: