halo

idag började skolan, gick till innebandyn imorse kl 10 som blev inställd pga att de var alldeles för några 3or där och de är ju inte så kul att spela två st bara (a) jag är fortfarande lite krasslig så jag skulle inte träna och jag ska inte träna idag heller med mitt lag. tråkigt när vi har viktig match på fredag. men jag får ta och vara helt frisk och träna på torsdag istället. ja men iallafall, efter innebandyn i skolan så hade vi hål till 12.30 så de var rätt meningslöst att jag gick. hade kunnat sova istället. haha. sedan hade vi klassråd, vi snackade massa och slutade tidigare.
Blev jätte irriterad på en i min klass som har sagt att hon kan fixa flak till oss jätte länge och idag så sa hon att hon inte ska fixa. alltså!!! vad är problemet om man inte fixar så säger man de, vafan gå och dra ut på skiten. nu finns de säkert inga falk kvar ens.. blir förbannad, studenten handlar typ om att stå på ett flak och fira.. aja

bilden är lånad, på ett studentflak

Kommentarer
Postat av: malin

JESSIKA JESSIKA :D åk med ooss! nej men vi fixade flak igår :D på ds student haha :D 40 pers med medium musik för 14 000 haha ;D dyrt men that's life :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: