everytime our eyes meet

jag är jätte trött! jag var ute igår, kom hem 01.30 ungefär. så imorse gick jag upp kl 08.00 för att gå på fotbollsträning. efter fotbollsträningen gick jag hem och käka frukost och duscha. sedan åkte jag till björkhaga och träna mitt lill-lag (3-5åringarna). idag var de jätte jobbigt där uppe, massa nya och massa som inte vart där på länge. vi har haft i snitt kanske 8 st varje gång. idag var dom ungefär 15 st kanske. Galna, Blyga, glada, ledsna.. men nu är de över. nu ska jag sätta på några avsnitt av weeds och vila lite.

Tack för igår Malin, Rebecca, Elin och Chriszy. Jätte kul att ni kunde komma <3
fler bilder kommer upp på facebook senare!

Piggelindrink

Rebecca, Jag och Elin

Chriszy och Rebecca vid matbordet

Elin och Malin vid matbordet

Vi sjöng lite singstar ett tag

cider ur vinglas

Rebecca och Malin när vi var påväg in till stan

Kommentarer
Postat av: malin

lugnt gumman :D tack för att jag fick komma hihi<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: