can you stand up

jaha mitt hjärta dunkar i hundraåttio och jag är as nervös. Imorgon bär det av till romme för skidåkning i backarna. Jag har aldrig åkt skidor i hela mitt liv så de blir en upplevelse haha. Igår så satt jag och prata med mamma, pappa och malin om skidorna så börja dom snacka om massa saker, dem nämnde pjäxor eller vad de heter och när jag inte ens vet vad de är så kan man väll förstå att de verkligen kommer gå bra för mig imorgon. vi ska filma och ta massvis med kort! några bilder kommer väll upp på lördag eller imorgon kväll om jag orkar då.
Ska upp tiidigt, men jag får långa systers bil så jag ska hämta David och Chriszy kl 05.00 :| ja så jag ska väll bara ta och sova nu så att jag orkar gå upp imorgon! herregud...... om jag kan sova vill säga. haha


Kommentarer
Postat av: Jonsophia

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: