you did last week

inatt var de natt innebandy turnering. vi kom trea i gruppen vilket gjorde att vi inte gick vidare så jag kom hem vid 01.00 där någongång. och jag har skakat sen igår. idag gick jag till skolsyster och hon sa att de är jätte lågt blodsocker + överansträngning i musklerna. jag ligger här och skakar om händerna fortfarande. så de är ganska jobbigt att skriva. jag ska helst vila och äta mycket kolhydrater. så jag får inte spela match ikväll :/


skriver mer sen. ska åka och kolla på matchen iallafall..

Kommentarer
Postat av: Malin

Erik är en bra typ han:D som tar med dig till skolsyster, honom tycker vi om :)

Postat av: Mattiasmona

Follow your dreams, you can reach your goals.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: