I want you back

fan va segt de är att skriva. men...
imorse skulle vi ha innebandy i skolan, mmm tågen är sena jag stressar och kommer sent till hallen. 20min sent. då är inte sarjen uppe och ingen är typ ombytt. så säger dom att de inte är någon träning, den är inställd. man blir ju lite irriterad då alltså. Men så kom fotbollstjejerna och utmanade oss i fotboll. så vi körde match innebandytjejer mot fotbollstjejer. Matchen slutade sedan 9-2 till innebandytjejerna. såå alla fotbollstjejer SKA skämmas. hahaha .. :D men roligt var de.
sedan hade vi idrott, vi skulle ha dansat men så blev det inte. badminton blev det istället (a)
sedan var naturkunskap och åka hem. hemma sov jag en stund och sedan far jag och malin iväg på innebandyträning. vi kom sent dit för att det var maaaassa köer på motorvägen. lifes a bitch. träningen bestod utav fys och smålagsspel.. kul!
godnatt nu vänner :)

kusiner vitaminer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: