Tonight I'm being at the edge of human frontier

idag har jag lillen och mellan hämtat syster i skolan vid ca 15. Vi var där ett tag innan så att vi kunde leka i parken ett tag. efter de när vi kom hem så badade lillen och syster tillsammans i badkaret. efter det så kom värdmamman hem och då bad jag henne göra middag innan hon skulle skjutsa syster till flöjt lektion. och de gjorde hon. när sedan hon skjutsade syster till flöjten så tittade jag lillen och mellan på film, skrållan, kl 18.25 somande lillen och jag bar upp honom i sängen. Kl 19 somnade mellan och även han upp i sängen. sedan kom syster hem (mamman åkte på glöggparty typ.. fika). Så hon kom hem och så fick hon se på två avsnitt av julkalender och sedan somnade även hon. då var kl 20. Så tidigt har barnen typ aldrig sovit. skönt som faaaan.

Sedan kom emma över och vi tittade på Tomten är far till alla barnen.

Godnatt
bild på mig från studenten

Kommentarer
Postat av: Sandra lindholm

SNYGGGG!!!!<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: