some say the world will end in fire

igår föresten så skrev jag ju att jag satt i badrummet och lillen badade badkaret brevid.
De slutade med att jag satt i badkaret och badade med honom. haha han är så söt ibland den där lilla killen.

fem bilder från idag:
vädret: Sol och jättefint men ganska kallt idag, ca 1-





värdmamman fyller 40år imorgon. så jag och lillen var i nyon och köpte en present.
Imorgon blir de fest också. Jag ska vara barnvakt till 6 ungar.
mina tre 2, 5 och 8 och tre andra tjejer som är 4, 7 och 9.
Vi ska se film och ha massa mys :)


Kommentarer
Postat av: filippaa'

Härlig blogg, allt bra? :)

Postat av: Pappsen

-1 KALLT!! Vi har -100 här:(

Postat av: Malin

Taaaack <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: