follow me

ÅR 2010

Vintern jan-feb:
då gick jag på gymnasiet och har jättemycket att göra i skolan. jag fyllde 19år.

Våren mars-maj:
gick i skolan då också, hade ännu mer och göra. gjorde projektarbete, förberede allt inför studenten.
jag hade pojkvän. jag sa upp mig från mcdonalds.

Sommaren juni-aug:
Tog studenten, var på gotland med familjen och familjen lovå/lärnvåg/jensen, även malin och niklas i 2dagar. Åkte till göteborg med malin och niklas, gick på ullared och åkte till liseberg, mamma och pappa kom dit också. Jag och malin vann en feeet tavla.
Jag och malin böt rum, målade om osv.
badade och solade jättemycket.
hade massa fys med innebandyn.

Hösten sep-okt:
Jobbade på dagis
var på maskerad
spelade kallsta open
umgicks massamassa med Malin och Sandra.

Vinter nov- dec:
Flyttade till schweiz och levde/jobbade där.



Idag blir de att fira nyår hos rebecca med hennes familj, min familj och massa grannar.
Imorgon 2011 åker jag tillbaka till schweiz igen.

bild från gotland. Mamma, jag, Rebecca och Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: