day 30

<3 Dag 30 - Ett sista ögonblick

Det här är sista dagen på den här utmaningen. Jag har vart så duktig, visst? :)

okej ett sista ögonblick ja, det ögonblicket får vara från en fotbollsmatch.
Det var en match med Sätra F91, vi spelade gothia cup och spelade kvartsfinal,
det var ungefär 1minut kvar på matchen, de stog lika.
Jag satt för stunden på bänken, vi fick hörna
och mats (min tränare) böt snabbt in mig och sa "sätt den här nu!"
Jag sprang in på plan och vinkade till nikolina som skulle lägga hörnan.
Nikolina tar i av kung och fosterland, en perfekt boll och jag nickar bollen i mål.

Nikolina sköt så hårt att jag inte minns hur de gick till.
Jag minns att jag stod där och fick bollen på huvet och att bollen gick i mål.
Men tydligen så var det as snyggt, jag hoppade och nickade in bollen.

Det var en riktigt härlig känsla och ett bra ögonblick!

bilder från gothia cup juli 2006



Kommentarer
Postat av: Nikolina

Jag älskar dessa bilder på oss (och alla andra) för vi är så långt ifrån lika oss själva i dagsläget men jävlar va roligt vi hade. Jag kommer aldrig någonsin att glömma åren med Sätra F91 eller framförallt inte dom tillsammans med dig (piff&puff). Du var min bästa vän.



Du föresten så var det ett jävligt stenklar/säker hörninlägg från min sida, man får absulut inte glömma att det var jag som siktade också haha. jag <3 Fotbollen, saknar det så enormt mycket.



Hoppas även att du har haft det grymt under den månaden som gått. Snart hemma i Sverige igen och njut här. Sen tillbaka till allvaret och njut ännu mer av upplevelsen du får där. Här hemma har du alltid någonting kvar!



<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: