day 17


<3 Dag 17 - Mitt favoritminne

Jag vet inte vilket som är mitt favoritminne, men ett minne som jag och min syster ALDRIG kommer att glömma var såhär: Hela familjen satt i bilen påväg någonstans. så satt vi och snacka, så blev de lite tyst ett tag och då sa pappa "Vet ni vad jag såg idag?! :O" Vi typ neeej vadå? så svarade han " Jag såg månen "
Och alla vek sig av skratt förutom han, han sa bara  "sluta de var faktiskt jättecoolt för den stora stjärnan var ovanför, det var så vackert" Men vi bara fortsatte skratta.

riktigt kul minne <3


Kommentarer
Postat av: malin

aw, jag saknar dig så fuuuuuuuuucking mycket också!!!!! <3333333

Postat av: Rebecca

<3<3<3<3<3finaste!

Postat av: Sandra Lindholm

sv: jag saknar dig också jesssssika! Räknar ner dagarna tills du kommer hem nu. PUSSSS min fina <3<3

Postat av: Malin

HAHAHAH MÅNEN :P SÅ jävla kul, ett annat minne där hela familjen är med är ju ändå SNL :P HAHAHH

<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: