cara mina

idag åkte jag och emma till frankrike, gick på en marknad men vi var bara där i kanske 10min sedan stängde marknaden. och så åkte vi hem till Ally, men den jäkeln hade redan åkte hem till Nebraska igen. Då åkte vi ner till fotbollsplanen vid vattet och åt våran matsäck som vi tog med oss. haha.
Efter det åkte vi hem och såg filmer.

Nu har jag duschat, och packat det mesta tills på onsdag :D jag längtar jättemycket hem <3

Bilder blir det inga speciella idag, bara gamla. för smarta jag glömde ju min mobil här hemma, emma tog lite foton. men dom har jag ju inte såå. ni får nöja er med det som bjuds. haha

Jag vill tatuera mig igen! NU

Kommentarer
Postat av: Malin

För att våran gran är inte klar än!

PUss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: