seems like another life

jag vet inte vad jag ska ta mig till. hatar min blogg. vad jag än gör, nu liksom gillar jag typ designen men jag hatar den ändå, fattar ni. jag har vart as seg på att skriva också. bara för att de är jättetråkigt. men iallafall så kan jag berätta att jag tisdag och onsdag spenderades med malin jimmy jennifer och barbro, vi var på naturhistoriska riksmuseet och på bio, shrek 4 i 3d. idag har jag vart på banken, och så är det innebandymatch ikväll. imorgon natt jobbar jag och sedan är jag ledig resten av helgen för en gångs skull, skönt!

jag är trött hela tiden, jag är snorig hela tiden, jag har huvudvärk lite då och då, jag gillar ingenting. allt är as segt. :/ palla!

aja.
gammal bild på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: