my first kiss

ja, fotbollsmatchen vann vi men de var inte så mycket mer. de slutade 2-0 och båda målen gjorde jag. rätt skönt att komma igång igen. men idag var de jobbigt, planen var en enda stor lerhög, jag har och är halvt sjuk fortfarande så andningen gick as segt. ingen gillade sin plats där dom var tvungna att spela. fick göra om massor pga att vi saknade massa spelare.
på onsdag är de match igen, men mot ett mycket bättre motstånd, så de är riktigt viktigt att vi vinner om vi ska satsa på att gå upp i 4an.

nu ligger jag i sängen med tända ljus brevid mig, ska snart dra igång en film :)

imorgon ska jag och rebecca vara riktigt duktiga, vi ska mötas ute kl 08.00 så ska vi gå en rask promenad. sedan ska vi hem till mig och käka en nyttig frukost.
efter duschning får vi se vad som händer imorgon :)

Godnatt på er




Juste förresten vad tycker ni om min blogg som jag precis har gjort om?


Kommentarer
Postat av: J

Sjukt söt du är på bilden där måste ja bara säga!

Postat av: Rebecca

super fin är den :D




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: