im lovin it

alltså, allt händer på helgerna. Innebandy och fotbollsmatcher/turneringar, födelsedagskalas, fester, allt, allt kul. men nej då missar jag allt kul, helg efter helg bara för att jag måste jobba på jävla skit mcdonals. jag hatar det, mest av allt! alltså ååååååh. ge mig ett bra jobb!

idag har jag vart i södertälje, tumba, kungenskurva, skärholmen, och INGEN absolut ingen söker några. och på min mcdonalds får man inte byta till dagtid. de finns dem som jobbat natt i 3år som inte får byta.
jag vill bara få ett normalt bra veckojobb nu så att jag kan säga upp mig från skit donken!


Kommentarer
Postat av: malin

dom söker på skopunkten i kungens o skäris :O :O sök på ngt annat donken :D <3

Postat av: chriszy, en av fyra / Livet utanför luckan

sök på aleja ^^

Postat av: Anonym

Vilken McDondalds jobbar du på? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: