feel sorry for me

nu har jag vart på innebandyträning, är rätt slut faktiskt och kommer säkert somna snart.
tänkte bara berätta en lite historia om min högra stortå:
de började för ca 4-5 år sedan när jag målade om i mitt rum, från rosa till beige.
allt var klart förutom att garderoben inte hade några dörrar, så de nästa uppdraget blev att hänga tillbaka dörrarna såklart. så jag står och försöker få fast dörren så säger min söta kompis som jag var med vid de tillfället att nu sitter den fast. jag blir glad och släpper dörren, rakt ner på tån. jag blev stum, de gick inte att skrika de gjorde såjävla ont. minns fortfarande smärtan och jag har påmints om den här händelsen varje gång jag tittat på min fot för att den har vart blå sedan dess. men i sommras så sprack nageln typ underifrån vilket var rätt konstigt. men jag levde vidare och tillslut lossnade halv nageln.

Så har min tånagel suttit och vart lite lös sen igår på fotbollsmatchen.
idag satt jag, eller aa nyss för typ 30minuter sedan, då satt jag iallafall och kolla på TimeOut. och de kliade som fan på foten, har fått massa myggbett så jag tog andra foten och började klia, jag slant iväg och slet av andra halvan av nageln som satt fast men var lite lös. och fyfan. de var fan de västa jag har vart med om i hela mitt liv, den smärtan, de var nästan så att de var värre än att tappa själva dörren.

här kommer en bild på nageln. (de har börjat växa en ny nagel, som redan är halvvägs upp)
känsliga människor får sluta vara känsliga, för fan va ont jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: