and if you want me to be real deep i'll hook you up with some poetry

varje morgon sedan i måndags har jag och rebecca vart ute och gått kl 08.00. och idag var den jobbigaste dagen, jag var svintrött. och efter promenaden tänkte jag sova en stund. men de gick inte, var lite för pigg haha. men efter att jag hade käkat lunch la jag mig i soffan och kolla tv. Somnade och sov nästan tills de var dags för middag. snart ska jag på innebandyträning.

juste igår kom mia i mitt fotbollslag och frågade ifall jagvill ha ett jobb, och de vill jag ju. så nu kanske jag får jobb på en förskola i gröndal.
Idag ringde en kille från tumba träningscenter och sa att han skulle vilja träffa mig imorgon, han kanske har jobb till mig varannan onsdag och lördag. + att jag har skickat in att jag vill gå som vikarie på mammas förskola.
Så snart är jag till och med arbetsnarkoman. haha

på den tiden man var söt? haha

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, ja fanns inget att välja på, jag ville inte börja städa :P ^^

Postat av: malin

gullunge!!



haha oh lät inte fel, får se då :D



Jaa jag med!! är så suugen alltså!!

Postat av: Jessica

(svar) Tack :) eller vad man säger :P

Den är nog ännu större nu, den bilden är ju ett par veckor gammal :P


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: