heavens on fire

Nu kan jag börja mobilblogga.. som ni ser inlägget innan, de va mitt test liksom.

igår tränade jag innebandy för första gången på hur länge som helst och de va kul faktiskt :) Men jag blödde näsblod, för första gången i mitt liv :O efter uppvärmningen så började de blöda. så jag var typ nervös över dedär hela kvällen sen. Efter träningen åkte jag till Christopher och sov där, vi drack té och såg film.

Imorse vaknade jag upp brevid Christopher :) sedan hade jag Nationellaprov i svenska B. as tråkigt. Men slutade tidigt och då åkte jag och chriszy till Tumba centrum och käkade på bistron. Nu är jag hemma. Våra värsta år på tvn.

Jag har sjukanmält mig till jobbet idag, så inatt får jag sova..

Pusss
min sko...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: