he room is on fire as she's fixing her hair

idag redovisade jag äntligen mitt tal i svenska b och de gick ju bra :) no problems. Chriszy är tillbaka i skolan igen, efter sin sjukdom, dubbelsidig öroninflammation plus bihålsinflammation, hon hör dock inte helt på ena örat än. men vafan gör de :D och hon var inte i skolan igår heller för då var hon i ullared, jag fick ett rött läppstift av henne, hur snäll är hon inte liksom :D skönt att ha henne tillbaka iallafall!

Efter skolan gick jag till Christopher, drack varmchocklad med vispgrädde och tittade på film, myspys. :)
haha jag snodde christophers visningsbild på facebook grrr.. ;)



Sen hade jag ju fotbollsträning och nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik.
puss och kram
 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

du fick ju VG de måste ju alla veta:D hur bra som helst :)

Postat av: malin

BRA JESSIKA!! :D

Saknar dig!

Postat av: malin

du gör de så bra :D något mjukt och fint hihi

Postat av: malin

hm typ ngn ljus, kanske ljusgrön :D

haha skulle tolka de som så (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: