a love song for bobby long

natten spenderades på brandstationen. Jag var ute på tre larm, jag fick släcka två eldar. En liten gräd eld vid tågspåret, och en moppe, den brann ganska ordentligt men jag fick äran att släcka :D as kul! De tredje larmet var allvarligare, då "brann" fittja centrum. två bilar från botkyrka fick åka, en bil från lindvreten och två bilar från huddinge. men vi kom inte in i centrumet eftersom att dem hade bytt alla lås hit och dit. Men tillslut efter en timme eller så så kom vi in. då visade de sig vara en röd papperskorg som brunnit upp, smält över golvet. tur för centrumet att de inte spred sig, otur för mig (a) hahaha

lånad bild från utryckning.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: