this love distance

idag har de vart en lång dag, hann inte hem mellan skolan och innebandyträningen. men nu är jag hemma, träningen gick bra och var kul idag :D
imorgon ska klassen till naturhistoriska museet kl9-10 sen ska jag och malin tvätta hennes bil och sen så har vi fotbollsmatch och efter det blir det eventuellt utgång (a) känns som en lång dag den också. på lördagen så ska jag också ut.. riktig partypingla, måste passa på när vi inte har någon innebandy. innebandy serien börjar nästa helg. så  efter lördag blir det lugnt för mig :)

nu ska jag plugga. pusss


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha ja Robin var bra, han är så söt!

Men Calle alltså, jag döör! LOVE IS IN THE AIR!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: