sååå lame brud...

Tänkte bara säga några saker, i helgen kommer jag inte skriva någonting för att jag ska till kallsta open på innebandy cup. och då är de inte tid för bloggning ju ;) så vi ses igen på måndag! men iallafall så tycker jag att de ska bli jätte kul!


Nu ska jag säga en sak som jag blev en aning irriterad på idag. Som alla vet så har jag ju fyra Björntassar tatuerade på axeln. Idag kom de en tjej i min klass (som väldigt många irriterar sig på) tänker inte nämna nått namn. Men läääänge har jag och tjejerna i min klass snackat om hur mycket vi vill tatuera oss osv men den här bruden har vart emot de ett tag. nu har hon fyllt 18 och vill tatuera sig. så jag frågade bara lite snällt om vad hon skulle göra, tror ni inte att hon säger att hon ska göra en tass på axeln. Kan hon inte bara vara sig själv, hatar att hon ska härmas och hålla på. Vafan jag har hört att hon har härmat fler personer i flera år men nu är jag "offret". Men VAFAN ärlig, om du läser så måste du förstå? (kommentera gärna isåfall) för jag tycker att de är jätte jobbigt ärligt talat, låt mig vara!


Kommentarer
Postat av: emma

så roligt (: vad har du annars gjort ikväll?

Postat av: main

fan jag hade lackat ur! :O

Postat av: Sandra

jag tror jag vet vem du syftar på ;) HAHA! idiot alltså!

Postat av: Sandra

det gör jag nog! tagga nu!

Postat av: chriszy

Hon borde tatuera in härmapa istället, så mycket som hon härmas ;)



Du håller, jag tatuerar ? ^^

Postat av: Kim

Jag vet vem du menar.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: