och din kärlekssång till mig

idag hade vi innebandy på morgonen var faktiskt jätte kul idag! haha. Sen hade jag Etik, klassråd och projektarbete. Vi hade ett jätte bra projekt som vi skulle göra men nu funkar inte den längre så vi måste hitta på nått nytt, VÄLDIGT irriterande. någon som har förslag?

Sen hade jag träning, innebandymagazinet kom och fotade oss MASSOR. haha de va kul, men jag ville helst inte vara med på bild (a) men de blev en del bilder..

nu ska jag sova för en ny dag imorgon! HÖRES :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi var sämst i finalen, hade ingen ork alls.

Jag satt på läkaren med feber dock.



Mora var helt enkelt så mycket bättre än oss denm matchen, dom hade spring i benen och kämpade!

Postat av: Rebecca

Vad fin bloggen är :D

Postat av: Anna

skriv en bok om att flytta hemifrån? tips och sånt. bra saker att veta.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: