besök på sjukhus

Gör om min blogg, har tröttnat :P

Idag var jag på sjukhuset, för att jag haft ont i magen så mycket. Hon sa att bara för att jag inte har haft diarré så har jag inte laktosintolerans, så nått posetivt. men istället så har jag fel på tjocktarmen, och för att den ska bli bättre (finns ingen botning men bara att den ska må bättre) så måste jag dricka någon jätte äcklig grej, som jag fick kvälningar av när jag drack. vidrigt var det, som så bruna stenar i vatten var det. de går inte ens att förklara hur äckligt de var/är!
Vet fan inte om jag klarar av det :|


Kommentarer
Postat av: chriszy

Du klarar det! :)

Postat av: Anna

heter de "bulkmedel" ? ett pulver man ska gärna blanda med dricka?

jag äter de och blandar det med typ fil och flingor så är de liite bättre

Postat av: Grannen med magproblem... =)

Hej tjejen! Vet precis vad du går igenom, tog det också ett tag och de där jävla stenarna fastnade tamig f*n överallt i munnen. Klarade inte av att ta det särskilt länge. Hoppas du är envisare än vad jag är... =)Undrar du något över magen så tveka inte att fråga mig, jag har ju precis samma problem... Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: