bedtime story

igår hade vi mössprovning, de va as kul! :)
idag har jag redovisat 2 gånger, en gång i svenska och en i räddningsmedicin. i svenskan så fick jag stå ensam utan papper osv, skulle kunna allt utantill. men jag klarade de faktiskt (a) sen räddningsmedicinen var i grupp!
efter skolan så käka jag och tagga lite inför fotbollsmatch borta mot haninge. matchen började 20.00, De är sent! :O men vi mötte somsagt haninge som ligger två i tabellen, som ska vara ett bättre lag än oss. men jag tyckte inte att dom var de, visserligen vann dom med 5-4. men vi var en mindre på plan, vi var exakt 11 spelare och en skadade sig såå de var lite tråkigt. Men jag gjorde iallafall 4 mål, malin gjorde två ass och Sofia gjorde 1 ass. sista assen vet jag inte de kommer jag inte ihåg. haha men men..

nu ska jag sovainnan jag ramlar av stolen av trötthet. Godnatt

bjuder på en bild på min supersöta kusin Jimmy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: