You know you make me wanna

körde bil till träningen, malins bil. väldigt ovant men tillslut så kom jag in ordentligt i den så de gick prima bra när vi åkte hem då hade jag "lärt känna" den lite bättre. men i början var de rätt läskigt (A) men så kan de gå med nya bilar (kopplingen var jätte seg) men de gick somsagt över. Träningen gick helt okej bra jag var typ fortfarande nervös eller nått, hade en skum känsla i bröstet bara. men nu är den borta, de är en lättnad!
imorgon har jag prov som jag inte har pluggat ett skit på, just eftersom jag bara har pluggat på teorin. men provet är viktigt, liv eller död nästan :O haha.

nej men fan, ser man ens vad jag skriver med denna design?
 
Jag som Paris Hilton? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: