We are all one

kom hem sent från träningen idag :o kö på motorvägen, sen gick jag till Rikard och fixa bollar och västar till fotbollen imorgon. juste kanske inte sagt de men jag ska vara tränare för 6-9 åringar i fotboll :) ska bli kul tycker jag! så imorgon tränar jag fotboll mellan 9-11. Efter de är de hem och packa som gäller för kl 17 åker vi in till stora staden, och kliver på båten (galaxy) och sen ska vi ha en hejdundrande kul resa. är hemma på torsdag kväll igen :D
kanske drar in ett inlägg imorgon efter träningen, de hinner jag nog om inte annat så gör jag de ändå och önskar er godnatt och trevlig kväll eller nått :D kanon visst?

igår höll jag och malin på att "larva" oss. tog massvis med kort. tex denhär "sexiga" haha den bjuder jag på


Kommentarer
Postat av: Gisela

hehe, rolig bild:)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: