so sick of...

idag har jag vart ledig från skolan, hade utvecklingssamtalsdag så jag va i skolan ungefär 10minuter. Jennifer var med mig där :) sen har jag lekt med jennifer hela dagen, riktigt kul faktiskt, vi målade, degade med lekdeg och kollade på narina 2. :)

någonting som besvärar mig vääldigt mycket är att jag börjar bli sjuk och jag har match imorgon mot nykvarn med dj18 laget imorgon (träningsmatch), på lördag har jag match mot vendelsö, på lördag har rebecca tjejmiddag, på söndag fyller rebecca år, sen är de lov nästa vecka, och jag ska på kryssning på onsdagen. men då ska jag va frisk, eller ja de spelar ingen roll om jag ligger med 80graders feber då, för då ska jag med ändå! men jag är frisk nu också för jag ska spela imorgon!! good luck

nu ska jag vila, se lite tv, dricka nått varmt. hur får man huvudvärk att försvinna utan att ta tablett? för de vägrar jag..


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

VILA VILA VILA! :) knåpa när du har tid gumman :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: