Rock this Country

idag var de faktiskt en rätt så skön dag i skolan. spelade innebandy på morgonen, jobbade stenhårt på etik lektionen (vilket jag inte brukar) :p +att jag sket i elevrådet som var samtidigt som etiken. Chriszy var på elevrådet,Tess och Johanna var på akuten, Tess har brutit fingret stackarn<3. så jag var "ensam" på etiken. de va en massa andra people där också, men vi fick en uppgift och alla fick sitta var dom ville så de blev inte så många i klassrummet.
Sen var de rast, vilket jag sket i och fortsatte jobba (A) sen hade vi klassråd i samma klassrum sååå. Tess och Johanna hade fortfarande inte kommit tillbaka så vi kunde inte jobba med vårt projektarbete heller. så jag åkte hem, och nu ska jag snart iväg på träning.. :)

jag har jätte ont i munnen, kan knappt äta :/ de suger!

Nicklas Hocker <3 från idol 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: