piiiiiinsamt

jag ska bara säga att jag är så jävla arg, vad fan tänker svenska folket med. dom människor som sitter och röstar i idol, är dom helt dumma i huvet. dom skickar vidare den där fula, äckliga, dåliga, pinsamma camilla och så skickar dom hem as charmiga och bra Jon.
Jag förstår ingenting! jag skulle helt ärligt slutat kolla ifall inte rabih och nicklas var med, då skulle jag skita i allt! sååååååååå dåligt!!

de är egentligen pinsamt att jag ens blir arg över det här, men man skäms ju så jävla hårt så fort man bara kollar på camilla, så fort hon öppnar käften så skäms man!

 Här hör Camilla fel, Karolina går vidare och camilla tror att de är hon som gör det.. sen tar juryn in henne som wildcard och de ångrar dom med hästmängder, eller de antar jag att dom måste göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: