lie to me

idag vaknade jag runt kl 10. vid kl 12 gick jag till tumba tattoo tillsammans med malin, angelica, johnny, niclas och madde. Malin och Angelica tatuerade sig, Malin skrev Malin vid byxkanten på magen och Angelica skrev sitt efternamn på handleden, bådas blev skit snygga :) dom hade samma stil som jag har på min fot! Och snart är de fan dags för min storasyster att tatuera sig också, den lilla fegisen ;) haha
När jag kom hem så körde jag och handla med pappa och nu är jag hemma igen (a) sitter och lyssnar på musik, just nu spelas Michael Learns to rock - The actor. Den är riktigt bra, mysig som fään!

funderar på att dra igång någon bra film, får se hur de blir med det :p pusss

gillar vädret!!


Kommentarer
Postat av: Carro

svar:vad händer idag då sötnos :)?

Postat av: Carro

svar:har frågestund i bloggen, ställ gärna en fråga eller fler :*


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: