full house

nu har jag sett klart hela säsong 2 av huset fullt. de är så himla bra! så nu är de dags att starta på sässong 3:D jag längtar verkligen. men just nu får de va lite easy eftersom jag sett massa avsnitt idag!
idag har jag inga planer alls, tror jag? haha kanske drar igång någon rulle senare för att göra någonting liksom. jag längtar lite till middagen faktiskt, är inte sådär jätte hungrig men de blir pommes, lövbiff och beasås (hoppas även på tzatsiki) och de är ju alltid gott så liksom... den som väntar på nått gott väntar alltid för länge. hahah :D




Kommentarer
Postat av: Jessica (grannen)

Hello!

Har du avsnitten på datorn eller dvd? Vill också se... ;)

Kram

Postat av: Jessika

jag har dom på datorn + externa hårddisken. du kan få lägga över alla säsongen till din dator från min externa ;)

Postat av: Jessica (grannen)

OOO det låter som en bra idé men vi ska nog hålla oss i från varandra just nu... Kanske hör av mig i morgon om du är hemma, har ju faktist också en extern hårddisk nu... ;) Kanske du kan lägga över på min externa...

Postat av: Jessika

ja de kan vi ju också göra ;) Men imorgon har jag innebandy sm hela dagen ;o men på måndag är jag ledig så då kan vi fixa de :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: