första oktober

idag vaknade jag runt 8.30, eller jag blev väckt av pappa då. vi käkade frukost, tog de lite lugnt. sedan åkte vi till nyköping för att jag skulle skriva teoriprovet, där träffade jag emil :), vi skrev provet samtidigt, han satt bakom mig.
Jag var så j*vla nervös, jag skakade om händerna när jag satte mig och skulle börja med provet. Och när jag hade klarat det så skakade jag för att jag var så jävla glad och samtidigt var de tråkigt att inte emil klara :/ men nästa gång emil, då jävlar! ;) 
Vi skjutsade emil till skolan sen och efter de så lämna jag pappa hemma och plocka upp rebecca så firade vi med en lunch på donken, så då lånade jag bilen så drog vi! :D 
Ni förstår inte hur glad jag är, jag skakar typ fortfarande! crazy.. haha

 

Kommentarer
Postat av: chriszy

vad roooooooooligt :DD<3

Postat av: Cecilia

GRATTIS :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: