forbidden love

igår hade vi match mot hagunda, vi vann med 8-1 :D jag gjort ett mål, malin gjorde 1 mål och Lina gjorde 1 mål vilket betyder att alla i min kedja gjorde mål. och de har vi väntat länge på! :D haha

efter matchen så gick jag ut på en promenad med rebecca :)

idag ska jag gå till min moster och kolla lite skor, kanske stannar och leker lite med mina kusiner också :) Jag har inte träffat dom på jätte länge så jag saknar dom sötnosarna ;) haha

ikväll så är vi bjudna på middag hos rebeccas familj, men rebecca ska inte äta hemma(?) :p


jag och jennifer(kusin) (jennifer hade sminkat oss båda)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha fett synd att jag inte är hemma. Men jag lovar att komma hem sen!;D

Postat av: chriszy

haha jag hade en sån där klänning, som hon har, när jag var liten :p exakt samma mönster & form i alla fall xD

Postat av: Jessica

Önska mig lycka till med mitt prov imorn :( är så nervös kmr dö!!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: