bye bye johnny

just nu ligger jag och kollar på 2 and a half men, väntar på att roast på berns ska börja. idag roastar dom Bert karlsson! :) ska bli intressant.
tidigare var jag i skolan, efter skolan gick jag till mammas jobb, där även malin jobbade idag. jag plocka upp malin så åkte vi och tanka och fixa present till pappa. vi köpte presentkort på tumba tattoo så nu har han ingen återvändo :D haha

imorgon är de innebandy i skolan, sen är de skola som vanligt och efter det så har jag innebandyträning.

jag tror förresten att jag börjar få min visdomstand på den sida jag opererade på för ett tag sen. de gör jätteont ska ni veta, de går inte att äta! ;o

nu ska jag fortsätta se tv :) puss och godnatt

bild från min 18års dag, efter min operation (blå/gul märket på kinden + att jag är svullen där) haha


Kommentarer
Postat av: Malin

tack så jätte mycket sötnos :) <3

Postat av: malin

jo fett kuul :D

Postat av: Rebecca

http://nicklas.idol.tv4.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: