Boom Boom Pow

Idag har jag städat heela dagen, jag var ju ledig idag så imorse fick jag sovmorgon men direkt när jag vakna så började jag tvätta och städa, men när malin kom hem så åkte vi och handla en snabbis den när vi kom hem så fick jag för mig att jag skulle rensa och städa ut i mina garderober. så jag slängde ut alla släder och alla saker från garderoberna ut på sänger. (vilket syns på bilderna, där jag bara hade börjat lite smått). När jag var klar i mitt rum så började jag städa och diska i köket och sen städade och damsög jag hela lägenheten (utom mammas pappas och malins rum, de får dom fan göra själva) ;)
Sen fick jag tacos till middag när mamma och pappa kom hem. och nu sitter jag här i mitt nystädade rum som luktar jätte gott pga luktljuset som jag har brevid mig.
Här är lite bilder!

Jag tömmer garderoben

Jag hittade min gamla david beckham affish

som jag älskade jätte mycket när jag var mindre (a)

Hittade även en jävla massa innebandyklubbor

slutstädat, klart!

KLART!

Nu med doftljus och dator!



puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: