the sky are blue

Sitter i skolan,  ensam! Jag har precis haft prov, som gick åt helvette. Nu väntar jag på att lektionen ska börja, kl10.00 börjar den. Vi har ingen lärare men vi ska se film, 300 tror jag.
Efter skolan ska jag träna fotboll i tunaskolan kl 14. Senare ikväll har jag fotbollsträning, 20.00-22.00 samling 19.30 om de är någon som vill komma och provträna? (Tumba idrottshus kommer vi att vara i)

Sen ska jag även skjutsa Mamma och Pappa till Risto på fest idag, både dit och hem.

min vecka med träning:
söndag: 3 innebandymatcher (sm)
tisdag: 3 träningspass, 1 skolan, 1 med D2+D3 och 1 med mitt lag
Onsdag: fystester på brandstation
torsdag: Vattengympa plus krål
fredag (idag): 2fotbollsträningar, 1 som ledare och 1 med mitt lag

Nu ska jag vila i helgen!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: