smguld smguld smguld

Jag vet inte riktigt vad jag ska börja med :O Men de blir nog AIK, de är ju helt jävla underbart att dom vann smguld! :D:D   sen kan jag även gratta dif till kvalplatsen och hälsa dom lycka till! :)



Sen så kan jag säga att mitt lag gick vidare i dj18 sm idag, vi vann 2 matcher och förlorade en orättvist. men vårt mål var att gå vidare och de gjorde vi. så vi är inte bittra:D jag gjorde 2 mål och 3 ass tror jag!

Sen så bröt jag av heeeeeeeeeela nageln på lillfingret på ena matchen ont som fään göre!




och sist så ska jag säga att lovet är slut, och jag får en extra dag att sova på eftersom jag är ledig imorgon vilket ska bli otroligt skönt :)

nu ska jag se full house säsong 3 avsnitt 5 :D pussss och godnattt

 


Kommentarer
Postat av: malin

jessika då! ser ut att göra SKIIIIIIIIIIIT ont :|

Postat av: malin

jag ser de :|! utgång på fredag :D, SKARUU MEE? tidig med att planera, men du e ju en busy innebandykvinna :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: