sing halleluja

bion igår var jätte bra! sorglig, men bra. Bowlingen gick åt helvette haha, jag va sämst :O

idag var de skola igen, skönt faktiskt. jag va rätt så pigg idag :)
På Onsdag ska mina skola ta vaccinet mot svinis, och jag ska göra det! om jag blir som de flesta andra så kommer jag bli sjuk torsdag fredag. och om jag är udda så håller jag min frisk :)

Idag har jag smsat jätte många, "vad var ert första intryck av mig?" skrev jag och jag har fått några svar men inte alls av alla som jag skicka till, Skriv gärna ert första intryck av mig här i mina kommentarer eller smsa det till mig. så kan man liksom se vad jag är för sort person kanske (a) för dom som är intresserade ;)

men de kommer senare somsagt.

Nu har jag precis kommit hem från tunaskolan, jag var där och tränade fotboll med åk 2+3 och de va jätte kul och de gick jätte bra, mycket bättre än i fredags. dom här barnen lyssnade mer! :)

bild- Min man, John stamos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: