sing for me

Igår torskade vi matchen, jag var bänkad hela match intill att de hade gått 15minuter i sista perioden då blev jag och soffan inskickade på plan, helt ouppvärmda i 55 minuter. Vi gick in och fick en utvisning med oss, vi hjälpte vårt lag till att få chansen att kvittera genom att spela 5 mot 3 men de hjälpte inte. de va de ända bytet jag spelade. skadade handen på de lilla bytet jag gjorde... de suger lite, jag tog de bra att jag fick sitta eftersom de är så stor konkurens osv. Men de kändes surt att inte få komma in tidigare som i andra perioden eller i tredje. så att man hade hunnit värma upp lite och hunnit komma in i spelet. Jag hade taggat inför denhär matchen i två dagar, jag tror helt klart att jag var mest taggad av alla i laget och så får jag sitta. sånt är livet!

Bild från kallsta open.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: